2018. november 5., hétfő

Mark Gungor és a Málnás süti esete

Hétfő. Házaspáros kör. Nagyon szeretjük. Három hetente találkozunk, és ilyenkor különféle témákat dolgozunk fel. Eddig a bibliai házasságokat vettük témának. Összegyűjtöttük, hogy mennyi házaspár van a Bibliában (negatív és pozitív egyaránt), és kiosztottuk házaspároknak, és mindig készülnie kell valakinek erre az alkalomra. Nagyon jók szoktak lenni ezek a beszélgetések.
Tegnap vendégelőadók voltak nálunk. Ha emlékeztek, réges-régen meséltem nektek a bózsvai Családos táborokról, az alkalmakról, hogy mennyire vártuk és mennyire szerettük. Nagyon jó és építő jellegűek voltak.
Nos, az egyik régi táborvezetőt hívtuk el a feleségével. A feleségével egyébként a közösség Gyermekosztályában sokat dolgoztunk együtt. Ma már kevesebbet, de ő volt az egyik, aki lektorálta a legutolsó kiadott gyerektanulmányaimat. :)
Nos, egy nagyon jó kis előadást néztünk meg.
Mark Gungor egy vicces és remek prédikátor és előadó. Férjjel már megnéztük régen ezeket a videókat, de az is sok éve volt. És olvassuk is együtt a könyvét. Leginkább utazások alkalmával szoktunk közösen könyvet olvasni, mert ilyenkor van erre idő. Férj vezet, én pedig felolvasok. :) Jó könyv. Érdemes megvenni és elolvasni.
Képtalálat a következőre: „mark gungor könyv”
De persze a videókat is érdemes megnézni. Nagyon vicces, ahogy beszél a dolgokról, de nagyon sok mindenben igaza van. Nekem néha túl teátrális és túl amerikai, de tetszik.
És persze, ahogy az lenni szokott, én vittem a sütit. Egy nagyon gyors és nagyon egyszerű süti ez, amivel alig kell csinálni valamit, és nagyon finom.

Babapiskótát összetörtem, és beletettem egy tálba.
Főztem 1 liter tejből (én általában növényi tejet használok, de pudinghoz laktózmenteset) és 2 csomag puncs pudingporból pudingot. Összekevertem, majd tettem bele egy kis mazsolát és óvatosan belekevertem egy kis málnát. Fagyasztott volt, kicsit ki kellett engedni, de így is jól működött. A szebbjéből a tetejét díszítettem. Már amennyire.
Lehet, hogy látványra nem szép, de hogy finom volt, az biztos!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése