2018. november 28., szerda

Már nagyon várom!!!

Sok minden történt és történik velem, bennem, de még most nem tudok róla írni. Nem is tudok nagyon koncentrálni. Most éppen írogatok és rajzolok, de gondoltam, elújságolom nektek!!!! Mert nem bírom ki. 

Már sokat írtam arról, hogy mennyire szeretem ezt a sorozatot. Keresztényhez nem méltóan :(, de függő vagyok. Már sokszor láttam, de még mindig nagyon tetszik.
Annak idején csak 3 évadot élt meg, aztán meg 10 év múlva csináltak egy filmet, amire a rajongók adták össze a pénzt.
És most hallottam, hogy lesz folytatása. Úgyhogy most elég izgatott vagyok.

A főszereplő Kristen Bell. Nagyon bírom egyébként is, és már nagyon várom. Vannak jó filmjei. A romantikusak a kedvenceim :)
A pasi a sorozatból. Akkor még gyerek volt, de most már igazi jó pasi lett belőle. Na, ő az esetem! Jason Dohring. Nem jóképű, nem babaarcú, mégis valahogy bejön a sármja.
 
Még ilyen gyerekképűként is... :)

 Na, róla neveztem el a macskámat! :)

 Aztán itt a filmből a másik kedvenc szereplőm. Veronica apja, Enrico Colantoni. Szerintem nagyon jó színész, és a karaktere is nagyszerű a sorozatban. Szerintem ő egy nagyon klassz apa.

 Veronica szerelme, Logan, és a legjobb barátja, Wallace. :) Örülök, hogy ő is visszatér a sorozatba.
És a sorozat bohóca, aki nagyon vicces, Dick Casablancas, akit Ryan Hansen alakít. Tényleg nagyon vicces.

 Az új csapat. Én nagyon várom!!!

 Hamarosan jön!!!! És akkor majd újra biztosan beszámolok róla!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése