2020. október 8., csütörtök

Párolt zöldség magamnak

Vannak napok, amikor nem vagyok annyira éhes. Sok ideig voltam stresszevő, és mindig rosszul kezeltem ezeket a helyzeteket. Most, az utóbbi időben jobb egy kicsit, mert már nem eszek folyamatosan, nincs időm nasizni, nem eszem meg a gyerekeim után az ételt, és kevésbé vagyok stresszes az utóbbi időben. 
Ennek vannak okai, amiről majd még beszámolok, de most csak azt mondanám el, hogy nem vagyok mindig - a magam számára legalábbis - a tökéletes anyuka. Nem mintha akarnék az lenni, nem is pályázom erre a pozícióra, noha szeretek maximalista lenni minden tekintetben, de tudom a korlátaimat, és nem is szidom magam bizonyos dolgokért, és nem is tervezem, hogy a HATALMAS elvárásnak, amit a világ táplál a tökéletes anyákkal szemben, azoknak megfeleljek.
Így előfordul, hogy elmegyek a boltba, veszek egy zacskó zöldségkeveréket, megpárolom, és azt eszem meg vacsorára. Csak magában. És ez nekem nagyon jó.

Ui: A családomnak főzök. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése