2021. január 21., csütörtök

Blacklist - A feketelista

Ismertek már, tudjátok, hogyha van egy kis időm, ami mostanában nincs, de ha van, akkor szívesen nzek sorozatokat. Ezt leginkább főzés és vasalás közben szoktam. De mivel mostanában hajnalban vasalok, mert csak akkor van rá időm, mikor Férj elmegy (fél 5-kor kel és 5-kor indul dolgozni), én pedig negyed-fél 6 környékén szoktam nekiállni vasalni. Ilyenkor persze nem kapcsolom be, mert szeretem a reggeli csend hangulatát, bár Ray cica annyira felépült az utóbbi időben, és annyira pörög, hogy csak na! Igazán vicces helyzetekbe tud keveredni.
De azért van egy örök, és megunhatatlan kedvenc sorozatom. Megunhatatlan számomra. 
Most nagyon várom a következő évadot, a folytatást. Szerintem az egyik legjobb sorozat, ami krimi-nyomozós-akciózós-FBI-os. Minden alkalommal, amikor újranézem új dolgokat veszek benne észre, és jövök arra rá, hogy mennyire jó színészcsapat játszik benne. 
És most hamarosan (pénteken) jön a folytatás... Már nagyon várom!

Donald Resslet (Diego Klattenhoff) az új pasi a 20-as listámon. Nagyon bejön nekem, pedig én a barna pasikat kedvelem (lásd Férj). De van azért kivétel. 💓


 Nem tudom igazán megfogalmazni, hogy mi az oka annak, hogy így magával ragadott. Valószínűleg, mert jól meg van írva, (az 1. évad nagyon jó), és bár a női főszereplő karaktere sokszor idegesítő (mármint a filmbeli kínlódásai, vívódásai), Megan Boon nagyon jó benne. Szerintem. 
De az örök kedvencem James Spader, akinek még az eredeti hangja is nagyon kellemes.
Nem széplelkű és nem romantikus, de nagyon jó. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése