2021. július 21., szerda

Filmajánló - A Jane Austen könyvklub

Teljesen véletlenül találtam rá erre a filmre, valahol bóklásztam a neten, és ráakadtam. És mivel Jane Austen, ezért nem is kérdés: Jane Austen rajongóknak kötelező. Én nagyon élveztem, és nagyon tetszett. Nagyon könnyed, jó humorú, szerintem jó gondolatokat hoz fel, és kellemesen romantikus.


Annyira cuki és olyan aranyosan romantikus.  

ITT megnézhetitek.

Öt nő és egy férfi havonta egyszer találkoznak, hogy Jane Austen regényeit megvitassák. Ez idő alatt nem csak a regények különböző aspektusai elevenednek fel, hanem a résztvevők vágyai és törekvései is felszínre kerülnek. Az a közös bennük, hogy se nem boldogok de nem is boldogtalanok, valami bántja őket és egy kicsit össze vannak zavarodva, ami a szerelmet illeti. Amíg a klub keretében találkoznak, házasságokat vizsgálnak, gyengéd szálak szövődnek és tragédiákkal kell megküzdeniük. A könyvekből és egymásból merítenek vigaszt, erőt és bölcsességet, és rájönnek, hogyha szerelemről van szó, elég feltenniük a következő kérdést: Mit tenne Jane? Elegáns, kedves, humoros könyv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése