2021. július 27., kedd

Nyaralás utáni bejelentkezés

 

 Az elmúlt héten nyaralni voltunk a családdal. Már nagyon szükség volt egy kis feltöltekezésre és arra, hogy ténylegesen a családommal, a gyerekeimmel és a Férjemmel legyek. 

Biztos vagyok benne, hogy nemcsak én fáradtam el ebben a tanévben, hanem mindnyájan. Hamarosan jön a következő (mert gyorsan megy a nyár), és bár a nyár elvileg a pihenésről kellene, hogy szóljon, én az augusztusi táboromra is készülök. Közben itthon konyhát kellene festeni, de túl sok kedvem, se energiám nincs rá. Férj dolgozik, úgyhogy nem egyszerű.

Most ez a könyv lett a család, a gyerekek legújabb kedvence. Gyermektanításra is ezt viszem be. Nemcsak elolvasom belőle az aktuális történetet, hanem készítek hozzá bemutató anyagot, vagy képeket gyűjtök össze, amit a gyerekek nagyon élveznek.


 Gaál Éva amúgy is nagy és örök kedvenc nekem! 

Ugye nektek is?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése