2022. január 7., péntek

Hangulat

 Hosszú idő, mire az ember elhiszi, hogy önmagában is ér valamit. (Szirtes Àgi, színésznő)


 Annyira tetszett ez a fa, hogy muszáj voltam lefotózni. Amikor egyedül állsz, valahogy máshogy, mint a többiek, és tudod, hogy a másképp látás és másképp gondolkodás milyen fontos... Ezt éreztem, amikor megláttam ezt a levelet. És azt értettem meg, hogy bárhogy is alakul az életünk, nagyon fontos kitartani, és bízni magunknak. Meg persze Istenben is, de most jelenleg nem ez a cél. 

Én nem olyan régen vettem észre magamon, hogy kezdek kicsit nagyobb önbizalommal rendelkezni, ami pozitív hatással van rám. Nem volt ez  mindig így, és most is küzdök ezzel, mármint a helyes önértékeléssel, de szükség van arra, hogy elhiggyem azt, hogy én úgy vagyok jó, ahogy, és nem kell megfelelnem elvárásoknak. 

Ezért szeretem Istent, mert nála nem kell ilyet tenni. Ő szeret, úgy, ahogy vagyok. Az emberek meg nem annyira, és nem mindig számítanak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése