2023. július 12., szerda

#128 Pizza Party és olvasás

 Az utóbbi időben küzdök néhány fizikai betegséggel. Nem vészesek, de már évek óta az életem részesei. Azt gondolom, egy bizonyos kor után 🙂 az embernek figyelnie kell ezekre.

Úgyhogy a pihenés a legjobbkor jött. A kezemben ízületi gyulladás, ha minden igaz, megműtik. Nagyon erős fájdalmaim vannak. Úgy volt, hogy júniusban lesz, de eltolódott szeptemberre. 

Közben a műtött térdem és a sérült bokám is felmondták a szolgálatot. Így csináltam végig a 2 hetes Erzsébet tábort, aztán itthon belefogtam a nagytakarításba. Sajnos nem tudok leállni. És most pár napja nem alszom jól. Nemcsak a meleg miatt. Ugyan voltam ortopédiai vizsgálaton is, és írtak ki kezelést, de nem hiszem, hogy az meg fog gyógyítani. Meglátjuk.

Úgyhogy ma a családi nap lazítás volt. A gyerekek megcsinálták az alapdolgokat. Reggeli készítés, mosogatógép kipakolása, mosógépé és teregetés. Pakoltak kicsit maguk után (nem vitték túlzásba), de ma nem tudtam sokat dolgozni.

Így úgy döntöttem, hogy pizzát sütök, és olvasok. 


A könyvről majd írok. 

A holnap még remélem jobb lesz.

Fantasztikus!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése