2023. július 27., csütörtök

#131 Sakkverseny 2. nap

 Szóval, a sakkverseny. A székesfehérvári Királykúton megrendezett sakkversenyeknek mindig van egy hangulata. Elég jól ismerem már a versenyzőket, sok a visszatérő arc, meg amúgy is, ez egy eléggé bennfentes csapat. Nem örvend olyan népszerűségnek, mint pl. a foci, de ez nem is bánom. Mondom ezt úgy, hogy valamikor lelkes focizó és drukker is voltam. Ma már el sem tudnám képzelni ezt. 

Amikor sok-sok évvel ezelőtt a kisfiam mondta nekem, hogy "Anya, én sakkozni szeretnék!" nem tudtam, hogy ezzel az infóval mit kezdjek. De aztán szépen lassan kialakult, és elég jó lett benne. Kicsit aggódtam, mert úgy éreztem, hogy csak ezzel foglalkozik, és beszűkül a látásmódja meg a gondolkodása. Nem megbántani akarom a sakkozókat (kedvelem őket), de higgyétek el nekem, hogy a maga módján mindegyik egy kicsit "kattant". :) De persze, ehhez kell is. Ám nem mondom azt, hogy nem féltettem emiatt Őt. Amúgy is Apja fajta, kicsit befelé forduló. 

Viszont az eredmények jól alakultak, hozta a sok érmet meg a pontot, így örült, és én is örültem. Persze, hogy elmentünk. És játszott. 

A szünetben pedig felfedeztük Székesfehérvárt. Újra.

Nekem, mint anyának az  nagyon nagy élmény, amikor a gyereked szívesen megy veled helyekre. És Nimród szereti, ha ott vagyok a közelében. Izgulok érte, és próbálom figyelni a játszmát is, de persze sok lépést nem látok úgy, ahogy ők. Ám minden ellenére, higgyétek el nekem, hogy ez egy izgalmas sport, és nem könnyű. 
Nagyon büszke vagyok rá!
 
Nagyon érdekes helyeket fedeztünk fel Fehérváron. Amúgy is nagyon szeretem ezt a várost. Régebben, amíg nem dolgoztam, addig is szívesen adtam magamnak egy kis kimenőt, és bebarangoltam a "királyi várost", de ezek a versenyek meg még izgalmasabbá teszik. :) Ráadásul találtunk egy követ, aminek még Facebook oldala is van. Egy amolyan ADD TOVÁBB! köves oldal, szerintem nagyon ötletes! 
Én mindenesetre szeretem vele megélni ezeket a napokat! Az sem számított, hogy ha vége a versenynek, nyaralni megyünk, és nem volt időm összepakolni.

Fantasztikus!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése