2017. november 12., vasárnap

Dobozolni jó

Tegnap (szombat) este a gyerekek mamánál aludtak. Nem szokott ez így történni, egyszerre csak mindig 1 gyerek marad a mamánál, de ma, korán reggel el kellett intéznünk valami fontosat, és nem akartuk őket korán kelteni, mivel mégis hétvége volt. :)
Tényleg régen volt már, hogy kettesben voltunk itthon Férjjel, és szeretjük ezt.
Megnéztünk egy filmet a Duna tévén, és nagyon élveztük.
Nem vagyok Latinovics-rajongó, de ez igen jó volt. Örkényt viszont nagyon szeretem. :)

Aztán ma a gyerekekkel kipakoltattam a szobájukat, már nagyon érett a helyzet. Nem túl rendesek a gyerekeim, valahogy nem jut az eszükbe maguktól rendet csinálni. Így kihordattam az összes játékot, - hiszen rá kellett jönniük, hogy nagyon sok van, és sokat nem is használnak - középre borítottuk, és nekiálltunk DOBOZOLNI.
Így nézett ki a kihordott játékok tömege.
A lányok lelkesen pakoltak, kisfiam elbújt.

A mai családi napi idézetünk Örkénytől származik: "Dobozolni a legjobb a világon." (Tóték)

Egy része a dobozolásnak.
Dobozaim, ami várnak még rám...
A  lelkesedésem töretlen, mert én tényleg szeretek dobozolni. 
Vagy hogy egy klasszikus idézzek:
Már miért ne akarnék dobozolni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése