2017. november 29., szerda

Kihívás # Írj és képzelj!

Már kb. 2 éve nem írtam semmit. Se időm, se energiám, se ihletem nem volt, bár témám az rengeteg. Tudjátok, létezik "írói válság"... Nem mintha írónak tartanám magam, egyszerűen csak arról van szó, hogy szeretek írni a Bibliáról és kitalálni olyan feladatokat a gyerekeknek, amelyek közelebb viszik őket a jó Istenhez és Jézushoz.
Nekem ez a fontos.
Valószínűleg nem leszek igazi író, bár e tekintetben is van "álmom", de azt hiszem azok a be nem teljesültek közé tartoznak. De nincs ezzel semmi baj.

Ám most úgy néz ki, hogy újra írok. Megkértek, és én igent mondtam. Nagy falat és nagy a téma is, de meglátjuk.
Amikor az ember meséket és regényeket olvas, szeret jelen lenni ott, ahol történnek az események, ahol a szereplők is ott vannak. Nekem az a vágyam, hogy a gyerekek szeressenek Jézus közelébe lenni.
Úgyhogy most ez lesz a nagy feladatom.
De az írás nem lehet akadály!
Azt gondolom, hogy mindenkiben ott szunnyad valamiféle író... csak nem mindenkinek lesz könyve.Van, aki naplót vezet, van aki blogot, van aki csak cetlikre írja fel mi a teendő. Ám én nagyon fontosnak tartom, hogy leírjuk azt is, hogy mi van bennünk, mit érzünk, mit gondolunk.
Ezért mondom azt, hogy legyen ez a heti, havi, a következő évi kihívás: ÍRJ ÉS KÉPZELJ!
Ahogy most látom, a következő évemet ez fogja meghatározni, és már most örülök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése