2017. november 8., szerda

Kihívás # Olvass!

Nagyon szeretek olvasni, csak az utóbbi időben nem igazán jutott rá időm.
Próbálkoztam én esténként, volt is mindig az éjjeli szekrényemen egy halom könyv, amit elolvasásra várt, de valahogy nem került a kezembe. Amikor bejutottam, 3 gyerek mellett sokszor élni sem volt kedvem, nemhogy olvasni. Néhányszor eljutottam oda, hogy elő is vettem a könyveket, aztán kb. 1-2 oldal után bealudtam rajta. Volt, hogy másnap nem is emlékeztem, hogy mit is olvastam előző nap, és kezdhettem elölről.
De most eljött az én időm...
Zsófival elmentünk könyvtárba, mert már régen vágyott újra. Megszerette az olvasást, és én ennek nagyon örültem. Gondoltam, ha már ott vagyok, én is hozok egy könyvet.
Egykoron nagy kedvencem volt (és persze ma is az) P. G. Wodehouse. Mindig rengeteget nevettem rajta.
Részlet a könyvből:

"-Nobby -mondtam -, történt egy kis félreértés. Mi is az a szó, ami összel kezdődik?
- Ösz?
- Jeevestől hallottam. És van benne valami Szása is.
-Mi az ördögről hadoválsz?

- Összejátszása! -böktem ki végül. - A körülmények szerencsétlen összejátszása..."

 

Olvassatok Wodehouset! Nagyon vicces.
Vagy bármi mást... :)

2 megjegyzés:

  1. Nekem is ő az egyik kedvencem. Évente elolvasom a Rengeteg pénzt, és Psmith könyveket. Nem ismerem ezt, amit mutatsz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még tinédzser koromban megvettem egy csomó könyvét. Ezt én sem ismertem, a könyvtárban találtam. Nagyon vicces. :)

      Törlés