2017. november 2., csütörtök

Újra játék a blogon! Nyerni lehet!

Olyan régen játszottunk már. Már nem is emlékszem...
Igen, mondjuk az tény, hogy nem írtam kb. 2 éve semmit (időhiány, tanítás, 3 gyerek és túlhajszoltság miatt), és még most sem tudom, hogy fogok-e. Persze, mindig dolgozom valamin, vannak ötleteim, most kicsit több is a kelleténél, de nem tudom, hogy lesz-e belőle valami.
Jelenleg próbálom egyenesbe hozni kicsit az itthoni elmaradásaimat (elég lassan és nehezen megy, de azért alakul(gat) ), rohangálok a gyerekeimmel különböző alkalmakra (gitár, szolfézs, kosár, úszás), és egy cseppet sem unatkozom.
A délelőttöm a főzéssel telik, pedig az írással kellene.

Ezért arra jutottam, hogy kicsit felelevenítem a régi anyagaimat, hátha valakinek, aki éppen erre jár, vagy itt olvas, vagy még nincs meg... lesz kedve játszani.
Először ezért a tanulmányért.
Az én egyik nagy kedvencem. Ábrahám, Jákob és Izsák életét mutatja be úgy, hogy közben a gyerekek játszva megismerhetik egy-egy ősatya életét, élettörténetét, és életének mélységeibe, küzdelmeibe, jó és rossz döntéseiben is beleláthatnak.


Nagyon szerettem írni ezt a tanulmányt.
Kisiskolásoknak készült, ovis verzió nincs hozzá. Még... :)
Szóval, ha van valakinek kedve játszani, és szeretné megnyerni ezt a munkafüzetet, akkor jelezze nekem!

Jelentkezési határidő: 2017. november 20.

Kérlek, ha részt szeretnél venni a játékban, itt a blogon jelezd, hogy egyértelmű legyen számomra. Köszönöm!

3 megjegyzés:

  1. Mi nagyon szeretnénk, ha nyernénk! :) Az 5 évesem nagyon élvezi az ovis sorozatot, lassan eléri ezt a korosztályt is.

    VálaszTörlés
  2. Én is szeretnék játszani. Az unokám biztosan örülne egy ilyen füzetnek.Nem kell csinálni semmit csak jelentkezni?

    VálaszTörlés