2017. november 21., kedd

Játék vége

Kedves Léda és Ani!

Nem felejtkeztem ám el rólatok meg a játékról. Csak annyira sok minden történt az utóbbi napokban, hogy nem volt se erőm, se energiám leülni a gép elé.
De van ám egy jó hírem nektek!
Mivel csak ketten jelentkeztek a játékra (ami miatt kicsit szomorú voltam, de ez van), így úgy döntöttem, hogy nem sorsolok, hanem mindkettőtöknek elküldöm a tanulmányt.
És bár valószínűleg (tudom), hogy megvolt a címetek, (de önmagamból kiindulva, és mert tudjátok, kicsit szórakozott vagyok) azért szeretném kérni, hogy küldjétek el nekem újra. És elküldöm nektek a tanulmányt, hogy a gyermekeitek, unokáitok is örüljenek.

2 megjegyzés:

  1. Jaj, de jó! Annyira aranyos vagy, hogy mindkettőnket megajándékozol. :) köszönjük! :)

    VálaszTörlés
  2. Én egy kicsit elkeveredtem, csak most értem ide. Nagyon szépen köszönöm a kiadványt. Küldöm a címemet.Áldott adventi készülődést kívánok!

    VálaszTörlés