2020. június 11., csütörtök

2. Napi 15 perc - Táskák

Szeretem a táskákat. De melyik nő nem, nem igaz?  
Egyszer régen, láttam egy sorozatot, Szex és New York volt a címe, (pár éve írtam is róla) nem igazán az én stílusom semmilyen tekintetben, nem is bírtam végignézni, szerintem eléggé korlátolt volt az egész. Inkább elszomorító volt számomra, hogy 30 évesen hol tartanak egyes emberek, meg kinek mi a fontos. Aztán olvastam, hogy a sorozat alatt sohasem viselték a szereplők ugyanazt a ruhát és persze cipőt meg táskát sem... És persze a színészek megtarthattak szinte mindent. :) Ja, ha valaki nekem is kifizetné a ruhákat... :) De nálunk ugye ez nincs így...
Bár szeretem a táskákat, azért mindennek van határa.  :)

Ritkán veszek táskákat, de ha veszek, akkor igyekszem mindig valamiféle kézműves jellegűt venni, mert azokat nagyon szeretem. Nos, Ő ITT A TÁSKA! A kedvencem. Amit mindig magammal viszek, ha bárhová megyek. :) Elég nagy, sok hely van benne, de ugye köztudott a női táska és a helyhiány összefüggése.. :)
Nagyon régóta használom már, és nagyon szeretem. A Tulipano kézműves táskái oldalon találtam sok-sok évvel ezelőtt, és azt éreztem, hogy nekem muszáj, hogy legyen egy ilyenem. Persze, mert macskás, de ha benéztek erre az oldalra, biztos talál mindenki kedvére valót. :)
Látjátok, van hozzá minden. A bal szélen a kismacskás a kulcstartóm, a téglalap alakúban tartom a mindenféle kártyákat, a gyerekekét és itt tartom mellette a ragtapaszt is. A jobb oldali ívesben pedig az olyan fontos dolgokat, mint a betét és a dezodor meg sok más apróság. :)
Tényleg szeretem, de mivel az utóbbi időben nem kellett túl sok helyre mennem, és egyébként is vigyázok a táskámra, van egy másik táska, amit szeretek. Egy kisebb, sportosabb, amit gyorsan felkapok, mert elég csak a pénztárcának meg a szatyroknak, amikre minimálisan szükség van. 


A táskákkal úgy vagyok, ahogy a cipőkkel is, hogy keveset veszek, de azok jó minőségűek. Nekem nem igazán számít, hogy a cipőm meg a táskám megy-e egymáshoz, nem járok annyira elit helyekre, hogy erre figyelnem kelljen. Nincsenek is ilyen jellegű cipőim, se táskáim. :)
Ezt egyszer egy sportboltban vettem, és nagyon szeretem. Viszonylag kicsi, mégis sok minden elfér benne. Csak úgy halkan jegyzem meg, hogy sok szemetet is tudok benne tárolni. Úgy mint blokkokat, meg papírzsebkendőt és mindenféle dolgokat. A múltkor a gyerekek összegyűjtött fa-és kavicsgyűjteményét halásztam ki belőle. :)

Szóval, a mai alkalommal azt mondom, hogy a táskákról kell dönteni.
Nekem is van olyan, amit évek óta nem használok már, és ezért elbúcsúztam tőle. Még akkor is, ha az első ilyen vagy olyan táskám...
Itt is ez a helyzet. Én ténylegesen ezt a két táskát használom, de emellett van még egy-kettő, amit szeretek, és persze kézműves. Szerintem nem kell túl sok táska, bár én csak a sima, egyszerű, mindennapi életet élem, biztos másoknak mások az igényük.
A feladat most is úgy indult, mint a többi.
1. Egy kupacba hordtam őket, és eldöntöttem, hogy melyiket akarom megtartani. NEM LEHET AZ ÖSSZESET! Ez nagyon fontos, hiszen a lomtalanításnak ez a lényege. Én bizony nem mondom meg, hogy mennyi táskára van szüksége valakinek, mert tényleg nem tudhatjuk, de azt tudom, hogy annyira, amennyi van, annyira nincs! :) Férjem szokta mondani, hogy akkor vehetek egy új táskát, ha kettőtől megszabadulok. :) Jó fej, de igaza van. Már egy ideje nem vettem és nem is tervezem, hogy veszek, hiszen sok jó táskám van, amit tudok használni akármilyen helyzet van. 
2. Én csak azt tartottam meg, amelyiket tényleg szeretek és amiről tudom, hogy már használtam, és tudom, hogy használni fogom. Van pl. olyan táskám, amiről tudom, hogy ha dolgozni kezdek majd valaha... :), akkor azt oda tudom hordani. Persze a macskás mellett. :)
3. A maradékot eladhatod, vagy odaadhatod. Én nem vagyok túl jó abban, hogy eladjak dolgokat, így amikor összegyűjtöm a kinőtt vagy már nem használt ruhákat, amiket a Vöröskeresztnek adok, akkor abba szoktam beletenni a táskákat is. Biztos örül majd valaki neki. :) Persze a használtakat nem teszem bele.

Nos, őket tartottam meg. Szerintem 6 táska éppen elég, nem gondoljátok? Igaz, kicsi nincs benne, ha színházba megyünk vagy bármi ilyen jellegű helyre, bajban vagyok, de megoldom valahogy.
A téglavörös a legrégebbi kézműves táskám. Még Nyíregyházán vettem sok-sok évvel ezelőtt. Volt egy hozzá illő ruhám is (természetesen az is iparművészes, de már egy ideje nem férek bele :(, úgyhogy odaadtam valakinek), nagyon szeretem, neki érzelmi értéke van, de még használható ettől függetlenül. A tulipános szintén a Tulipanotól van, együtt rendeltem a macskással. Az almás egy nagyon klassz táska, kettő az egyben. Lehet állítani, két méretű. A virágos pedig hátizsák, és tavalyi ajándék Férjtől, amikor Egerben jártunk, akkor kaptam tőle. Sok évvel ezelőtt is vettem egy táskát a hölgytől, amikor még osztálykiránduláson voltam ott a gyerekekkel, azóta is megvan, csak már Elsőszülött használja.
A többitől elbúcsúztam és mennek a zsákba. 

És hogy hol tárolom őket? Jelenleg nem célirányos helyük. Vagyis van, van egy akasztóm, ahová felteszem őket, nem zavar senkit, és leveszem, amelyikre szükségem van.

Ti hogy álltok a táskákkal kapcsolatban? Van kedvenced?

Rendrakásra és lomtalanításra fel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése