2020. június 3., szerda

Tofupörkölt tarhonyával

A mai napunk elég sűrű volt. Sok minden történt.
A gyerekek a finisben, dolgozatok, olvasnivaló, közben készülni kellett a holnapi zongora- és gitárvizsgára, verset tanultunk, és még az elsős gyerek nem is volt napirenden. :)
Ma Férj itthon volt, így több mindenre jutott idő. 
Én például belefogtam egy lomtalanításos rendrakásba, amiről majd tervezek írni, mert elég jól haladok vele.
Közben a kertbe is bekerültek még az elültetnivalók (cukkini, a nagy kedvenc) és mindenféle tökfajta.
Kicsit a gyerekekkel is játszottunk.
Már írtam, hogy kevés idő jut a főzésre, így ma is valami gyorsat készítettem
Tofupörköltet tarhonyával.
A család nagy kedvence.
Én meg gyerekkorom óta szinte minden pörkölthöz eszek befőttet. Tudom, hogy van aki szerint ez nem jó párosítás, de én így szeretem.
Este még diavetítőztünk, régi, fekete-fehér meséket. A gyerekek élvezték. 
Mi elfáradtunk, és amíg ezeket a telefonon pötyögöm be, tudom, hogy olyan gyorsan elalszunk, mint a villany.
Úgyhogy jó éjt mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése