2020. szeptember 13., vasárnap

13. Szemeimmel látlak

"Az én fülemnek hallásával hallottam felőled, most pedig szemeimmel látlak téged." Jób 42,5
Ez a kép a kertünkből készült, és a Vértest lehet látni. Nagyon szeretek felmenni a kertbe, és szeretek onnan nézelődni. Alföldi lányként más látvány ez nekem, mert nálunk nem ezt jelenti.
Szeretek felmenni a kertbe, és csak nézni a látványt, hallgatni a madarakat, belélegezni a friss levegőt (mindegy, hogy milyen évszak van), és nézni a csoda klassz tájat.
Én nagyon szoktam élvezni.
Ilyenkor mindig szembesülök azzal, hogy Istennek milyen csodálatos dolgai vannak, és hogy milyen fantasztikus Földet teremtet nekünk.
Ha van lehetőségetek, akkor menjetek el egy csendes helyre, és hallgassatok!
Hallgassátok a természet hangját!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése