2020. szeptember 5., szombat

5. Oltalom

"Tollaival betakar téged, szárnyai alatt oltalmat találsz." (Zsoltárok 91,4)
Kép: Férj
Nagyon szeretem ezt az igét. Sőt, mondhatni ez az egyik kedvenc igém. 
Rajongok a bibliai hasonlatokért, és azért, ahogyan Isten szemlélteti a hozzánk, felénk való szeretetét. Nincs is csodálatosabb kép arról, mint ez az ige, ahogy az Úr bánik velünk. A másik ilyen kedvenc igém még az, hogy ÍME, MARKAIMBA METSZETTELEK TÉGED! Nekem ezek annyira szemléletes igék, és annyira mélyen a szívembe markolnak, hogy tudom, megértem ebből azt a KEGYELMET, amit Isten felénk mutat. Azt a kedvességet, a küzdést értünk, hogy mindent megtesz, mi bármit is teszünk, cselekszünk, csinálunk, hogy megóvjon és megvédjen minket. 
Minden egyes nap rácsodálkozom arra a türelemre, ami neki van. Azt, ahogy formálni szeretne, ahogy terelget az utamon, és én ezért annyira, de annyira hálás vagyok. Szívem ilyenkor kicsordul, és nagyon örülök. De tényleg!
Nem hiszek sem a happy kereszténységben, sem a "énaztánkomolyvagyoknemmosolygok" kereszténységben sem. 
Az Úrnak van egy ígérete felénk, számunkra, nekünk. 
Hogy mindig velünk lesz, akárhová megyünk, és hogy meg fog oltalmazni minket, bármerre járunk. 
Én ebben hiszek!

2 megjegyzés:

  1. Én is nagyon szereten ezt az igét. És ezt a feldolgozást is: https://www.youtube.com/watch?v=zxV7DZYewyY Sok az ismerős arc a kórusban, és a kedvenc karvezetés-tanárom vezényel. :)

    VálaszTörlés