2020. szeptember 15., kedd

15.

"Amit akartok azért, hogy az emberek tiveletek cselekedjenek, mindazt ti is úgy cselekedjétek azokkal, mert  ez a törvény, és a próféták." (Máté 7,12)

Ezen a képen én vagyok. :) És ezt is Férj készítette. :) Még kettesben voltunk, gyerekek nélkül, akkor sokat kirándultunk. Itt, Mór közelében találtuk ezt a régi klastromot, és persze, hogy nem hagytuk ki. Nagy rajongója vagyok a régi kastélyoknak, kúriáknak, régi épületeknek. 

Egyszer a nagylányom megkérdezte (éppen a Büszkeség és Balítélet ment), hogy "Anya, te ennyire szereted az ilyen filmeket?" És azt kell mondjam, hogy igen. Tényleg, és nagyon. Az a kor még viselt holmi szabályokat, elvárásokat magában, noha persze azt is megszegték többen. De én szeretem a réget, a régi dolgokat, és a történelmet is. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése