2014. november 29., szombat

Tökéletesség felé

Néha ilyenek szeretnénk lenni, nem?
De mondom én (az utóbbi idő nagy felfedezéseivel szembesülve):

Nem kell hibátlannak lenned!!!

Igenis lehet néha nem tökéletesnek lenni! Azt nem mondom, hogy ne törekedjünk rá, de néha jó érzés nem annak lenni!
Én szeretem, amikor NÉHA lazíthatok, és nem kell szép ruhát venni, hanem melegítőben élhetem a mindennapjaimat (egyébként is szeretem)...
Én szeretem, amikor NÉHA lazíthatok, és nem kell ebédet főznöm, és emiatt Férj még elégedett :)
Én szeretem, amikor NÉHA azt érezhetem, hogy NEM attól vagyok tökéletes és hibátlan, ha mindenkinek meg akarok felelni, elvárásoknak, feladatoknak, világnak, és mindenkinek, hanem néha hibázhatok is. Igazából nem az számít, hogy hibázok, hanem az, hogy hogyan kezelem a hibáimat.

Olvastam egy jó gondolatot:


"Nem kell hibátlannak lenned ahhoz, hogy másokat inspirálj.

Inspiráljon az másokat, hogy miként kezeled a hibáidat."

És valahogy így gondolom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése