2016. január 16., szombat

Hálás vagyok #29.

Egyszer már megírtam ezt a bejegyzést, de valamit ügyetlenkedtem és azzal a lendülettel letöröltem.


 Péntek délutáni séta Katával a környékünkön. Nagyon jó volt :)
 A hét apró örömei. (Micimackó, Licsi, meleg a kályhába és túró rudi - szerelmeses... )
Kata apa ölében el, azaz visszaaludt :)
Zsófiával hittan órán alkottunk...
  • Gyerekekkel itthon lenni egész nap :)
  • Vasalni, mert még mindig nagyon szeretem :)
  • Néhány óra csend, mert Férj elvitte a gyerekeket - nos, ekkor vasaltam és megnéztem egy vicces filmet is, aminek nem tudom mi volt a címe, csak gyereknevelős és gyereket vállalós film volt. Aranyos és romantikus... Néha kell ilyen...
  • Férj itthon volt a héten, mert szegény beteg.
  • Kata Férj ölében reggelenként visszaaludt - hát nem cuki?
  • Amikor 3-an együtt játszanak, és nem vitatkoznak. Ez egy hatalmas élmény!!!
  • Nimród málnaszörpöt iszik!!! Igen, jól olvassátok. MÁLNA. Ami alapvetően gyümölcs, de az ő filozófiájában nézve, nem olyan, ami a kertben van, tehát nem számít! De már haladás ez is, mert tavaly még ezt sem tette meg! Egyre ügyesebb minden tekintetben!!!
  • Kata matricát kapott az orvosnál. Nem ő volt beteg, Férjet és Engem kísért el :)
  • Egy nap, ami LUSTA NAP volt. Nem csináltam semmi látványosat. Jó volt, és néha kell ilyen!
  • A nagyok időben felkeltek maguktól, mert időben elmentek aludni. Jó érzés volt, hogy nem kellett vitába bocsátkoznom reggelenként az ébresztés miatt.
  • Férj hordta őket egész héten reggel az iskolába és oviba, aminek mindenki örült. Én a legjobban! :) :)
  • Új illatú öblítő
  • Hittan - mint minden héten!!!!
  • Micimackót nézni - sokadjára. De én még mindig nagyon szeretem.
  • Egy jó mondat egy meséből: NE ADD FEL, ANYUKÁD NEM OLYANNAK NEVELT!
  • Zsófival ismét remek volt a hittan óra. Mert hát milyen más lehetne?
  • Sétálni a hidegben. Egyedül voltam, nagyon fáztam, de nagyon jó volt.
  • Péntek délután pedig Katával sétáltam a környéken. Igazán izgalmas volt.
  • Melegszendvicset enni Férjjel. Ez olyan romantikus volt, mert közben filmet néztünk. (Ritka alkalmak egyike. Mármint a közös film nézés.)
  • Egyedül itthon.
  • Ölelgetni a gyerekeimet, és örülni annak, hogy az ölembe ülnek és puszilgatnak. Oda vagyok értük!!!
  •  Várni a következő hetet!
Szép új hetet kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése