2016. január 30., szombat

Hálás vagyok #31.


  • Zsófi szülinapi bulija jól sikerült, jó idő volt a gyerekekre, és jól érezték magukat. Utána az összepakolás is gyorsan ment, mert itt volt az anyukám, akiért nagyon hálás voltam. Nélküle nem lett volna rend ilyen gyorsan. KÖSZI ANYA!!!
  • Sok hó.
  • Gyalog menni iskolába és oviba, amit nagyon élveztünk. Még akkor is, ha csúszós volt az út, és sikerült egy fenekest esnem. Nem lett maradandó színem utána!
  • Anyukám főztje :) 
  • Tudtam dolgozni, haladni a könyvvel, amivel megbíztak. Lassan, de haladgatok, és nagyon élvezem.
  • Épségben megjárni Fehérvárt, mert anyukámat bevittem a vonathoz. Kicsit izgultam, mert nagy köd volt, és nem szeretek ködben vezetni (Ki szeret?), de ezért nagyon hálás vagyok.
  • Kata egyedül elment a wc-re. Egyedül levetkőzött és megoldotta a wc-zési problémáit! Ez a nagy öröm! Mondhatni, hogy már teljesen szobatiszta!!
  • Katával bújócskázni. Nagyon szereti.
  • A gyerekeim minden nap bunkert építettek.
  • Zsófia korcsolyázni tanul az iskolában, és nagyon élvezi. Saját bevallása szerint is egyre kevesebbet esik :)
  • Természetesen a hittanórák, mert ezt nem hagyom ki, hogy ne említsem.
  • Anyósom szülinapja
  • Hoztunk búzát egy ismerősünktől, és már lesz teljes őrlésű kenyerünk. Nagyon örülök neki!!!
  • Apa és Zsófia matekoztak. 
  • Meg is dicsérték Zsófit az iskolában. Mondta a tanító néni, hogy ő vitte az osztályt. Én persze rögtön büszke voltam, és mondtam neki, hogy "Hallom, hogy milyen ügyes voltál matek órán!" Mire a kislányom rám nézett: "Tényleg, én észre sem vettem!"
  • Filmnézés Férjjel :) - Nem romantikus film volt, de volt egy film, amit a tévében adtak, és megnéztünk. Amolyan izgalmasos krimis volt, de mi szeretjük az ilyet.
  • El tudtam intézni egy csomó ügyet, és ezért nagyon hálás vagyok, mert mindig mindent rohanva sikerült csak.
  • Napsütéses idő.
  • Meglátogatni Csilla barátnőmet, aki a 4. gyermekét várja, és Kata meg az ő lánya között 5 nap különbség van. 
  • Nimród rajzai nekem.
  • Farsang, amit elfelejtettem:( Szegény Zsófi várt minket, én meg elfelejtettem. Éppen betegen feküdtem, és teljesen kiment a fejemből. Így pillanatok alatt kapkodtunk össze mindent. Elég necces volt :) Bocsánat, kislányom!
  • Gyerekekkel chipset enni. Néha szoktunk :) Hagymásat :)

Képeket később teszem fel, mert most nincs időm :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése