2016. szeptember 10., szombat

Boldog otthon és a vidám szív

Nagyon fáradt vagyok. Egész héten küzdöttünk
  • a lázzal, 
  • az influenzával, 
  • a hangulatingadozással, 
  • a 3 gyerek kívánságaival, érzéseivel, 
  • a kevés alvással, (napok óta 2-3-4 órát sikerült aludnom)
  • azzal, hogy nem jutott időm semmire, 
  • hogy nem értem utol magam, 
  • hogy kiment a térdem, 
  • hogy fizikailag túlterheltem magam, 
  • hogy folyamatos zaj vett körül (egy hétig semmi csend!),
  • hogy nem tudtunk kimenni az udvarra,
  • hogy nem tudtam vasalni (ez nekem terápia),
  • hogy bár elég jól bírták a gyerekek egymás társaságát, de azért ment a harc és nyávogtatás...

Elfáradtam. 

Ezért úgy gondoltam, hogy most leülök, és megvidámítom a szívemet. Párizzsal, tulipánokkal és a tavasszal :)  Biztosan jobban leszek :)

Úgyhogy a feladat: Vidámítsd meg a szíved!
Például úgy, ahogy én most, hogy képek segítségével menj el a kedvenc városodba, vagy nézegess olyan képeket, amelyek megvidámítják a szívedet, és örömmel töltenek el!



Párizs mindig jó ötlet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése