2016. szeptember 18., vasárnap

Újra Zsófia munkája

A vasárnap az a nap, amikor a gyerekeink nincsenek itthon. Szombat esténként a mamához mennek, és ott alszanak.
A vasárnap lehetne pihenő nap nekünk, de nem az. Ilyenkor lehet csak jól kibontakozni. Nagytakarítottunk, lomtalanítottunk, ilyesmi. Fényképeket nem csináltam, de holnap majd megmutatom, milyen szép dolgok születtek itthon. A rend mindig jó. És én nagyon örülök neki. Mert szeretem.

De amit szeretnék ma megosztani veletek, az ismét Zsófia lányom munkája. Egyszer kapott egy színezőt, és ő nagyon szereti az ilyesmit. Amikor egyedül szeretne lenni, elvonulni a zajtól, akkor bemegy a szobájába, és alkot.
Most fejezte be ezt:
Úgy szeretem, hogy ilyen alkat. Szeretem, amiket alkot, kitalál, és létrehoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése