2016. szeptember 24., szombat

Hálás vagyok #37.

Igen, valóban régen írtam már hálás szombatot, valahogy mindig kimaradt, pedig gyűjtöttem a sok-sok hálát, de mivel kicsit szétszórt is vagyok, meg időhiányban is küzdök...
De azért van miért hálát adni ezen a héten is. (Még ha eltelt néhány hét, hónap 

❤ Újra edzeni járni. Elkezdődött az iskolai úszás, és a két gyermekem egyszerre úszik, így nem kell külön mennem hajat szárítani. ❤Zsófia ötöst kapott úszásból, és már igencsak a haladóknál van. Az iskolai úszásban. ❤Idén elkezdtük az öttusát - mindkét gyermekemmel, ott a kezdő nagyoknál van, de majd behozza a lemaradást. Az ilyesmiben nagyon kitartó és nagyon ügyes.❤Kemény kertrendezésbe fogtunk. Kivágtuk a rózsáinkat, de azért egy megmaradt, aminek jó az illata. ❤Szerelmes kép rólunk, amit Zsófia készített❤Házaspáros alkalom a gyülekezetben. - Ez egy új kezdeményezés, aminek mindenki nagyon örül. A gyülekezetünkben van sok, viszonylag sok fiatal házaspár. Pár éve még egy kiöregedő gyülekezet volt a fehérvárcsurgói gyülekezet, de aztán a jó Isten úgy alakította, hogy ott is megházasodott egy-két fiatal pár, gyerekeik lettek, és mi is elkezdtünk oda járni, mert Fehérvár már ennyi gyerekkel messzi távolságnak bizonyult. Aztán szépen, lassan csatlakoztak fiatalok, és most ott tartunk, hogy a legutóbbi alkalmon 7 házaspár volt jelen. És valószínűleg még néhányan jönnek. Ez amolyan baráti kör, ahol tapasztalatokról, hitről, gyereknevelésről, házasságról beszélgetünk. ❤Zsófia kreatív munkái, amiket nagyon szeretek. ❤Nimród új kabátot kapott, aminek nagyon örült. Mindig csak lányruhákat kapunk ajándékba, és ezért mindig hálás vagyok, amikor valaki rá is gondol. A szomszédasszonyom ezt tette. Köszi Szilvi!❤Anyukám eljött szerdán, így nagyon boldog a kis családom. Nyáron nem tudtunk találkozni, mert mindkét szemét műtötték, így nem emelhetett, pihennie kellett. A gyerekeimmel pedig nem egyszerű, így kímélő állapotba helyeztük a mamát. De már jól van, és eljött néhány napra.❤Kata első szülői értekezlete az oviban. Már sokszor voltunk, de ez új. :) - Egyébként nagyon szereti az ovit. Most itthon van, amíg anyukám itt van, de már vágyik. ❤Időben elmenni aludni. Ezt sem gondoltam volna soha, hogy én fél 10-kor elmegyek aludni, de mostanában olyan fáradt vagyok, hogy IGEN. Ehhez persze hozzájárul az, hogy sok külön program van a gyerekeknek, és hozom-viszem őket.❤Minden napra főzni nekik, hiszen hadat üzentem a közétkeztetésnek.Mivel még mindig nem találtam nyelviskolát, már ahol a kedvenc nyelveimet tanulhatnám, kénytelen voltam újra belefogni magamtól és egyedül a régi nyelvek felelevenítésébe. Így Kreatív Franciát tanulok, egyedül. Autómentes nap volt. Mi autóval mentünk, mert otthon hagytuk az ebédet, és vissza kellett menni érte, és nem értünk volna időben az iskolába.Zsófia lelkesen és rendületlenül jár szolfésra és gitárra. Ugyanis a Zeneiskola addig ment gitártanár után, amíg nem talált. Ezért egy nagy-nagy piros pont jár nekik! Ugye most már mindenki elhiszi, hogy gitározni járok? Szőlő minden mennyiségben. Nagyon szeretjük. Kata iszonyú mennyiséget meg bír enni. Mivel idén nem volt szőlőnk, a nyáron esett jég szétverte. 

❤Hittan Nimróddal. Ő is nagyon élvezi és én is.Töltött káposzta, amit nagyon szeretek <3 Kata új cipőt kapott anyukámtól, azóta abban jár.Ketten mentünk Férjjel gyülekezetbe.Mert jó idő volt szombaton, még ha kicsit fáztunk is.Séta a Vértesben, kettecskén Férjjel.Családi társasozások, amit mindenki mindig nagyon szeret. A heti ige, amely nagyon tetszett nekem:
  •  

4 megjegyzés:

  1. Biztos vagyok benne, hogy időkibővítőd van, ennyi mindenre el sem tudom képzelni, hogy máshogy lenne időd és energiád. :)

    VálaszTörlés
  2. :) aranyos vagy, hogy ezt gondolod. Tènyleg egy pörgős ember vagyok, szeretem, ha történnek az esemènyek, egyszerűen sok mindent szeretek csinálni. Persze el is fáradt ok nèha. 😉

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én voltam, csak Férj gépéről, és nem figyeltem. Ő nem pörgős, ő egy nyugis ember. Néha irigylem. :)

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés