2016. szeptember 4., vasárnap

Kötelező olvasmány a lá Zsófia

A nyáron nem igazán tanultunk túl sokat, de mivel választani kellett egy kötelező olvasmányt, sokat olvastunk, és írtunk.
Nagyon jó volt, és ezért hálás vagyok a tanító néninek, hogy nem egy központilag meghatározott könyv volt, hanem a gyerekek választhatták ki, hogy mit szeretnének.

Persze, mi a VUK-ot választottuk. Zsófi úgy gondolta (szeretett volna spórolni az olvasással), hogy ezt már ismeri, és könnyen fog menni, de nem így lett. Azért a könyv kicsit más.
Tény, hogy megküzdöttünk vele, sokat is dolgozott, nagyon büszke vagyok rá.

Most szeretném veletek megosztani egyik rajzát a történethez. Szerintem nagyon ügyes és nagyon kreatív.
Én nagyon bírom, ahogy rajzol és ahogy látja a világot.
És azt is nagyon bírom, hogy ilyen kreatív.
Ugye nektek is tetszik?
Mert nekem nagyon!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon nehéz olvasni Fekete Istvánt, elismerésem Zsófinak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Köszönöm.
      Hát, tényleg megküzdöttünk az olvasmánnyal, tényleg nehéz volt, de talán jobban megy majd ezáltal az olvasás.

      Törlés