2016. szeptember 19., hétfő

Heti küldetés # ÉS KEZDÉS!

Emlékeztek még, iskolás korunkban (már aki az én korosztályom) mindig volt amolyan Challenger Day alkalom? Ilyenkor felvettük a melegítőnket (legalábbis mi) és elmentünk kihívni magunkat! Tornáztunk, sportoltunk, meg mindenféle feladatokat oldottunk meg. Akkor azt utáltam, mert nem segített sokat, én úgy éreztem, és még lelkes sem voltam, meg nem is inspirált semmi.

Rendszeresen olvasom Via blogját, mint oly sokan :), és Virág blogját is, mint szintén oly sokan :). És a 3. kedvenc blogom, ahová szívesen benézek az pedig Anni blogja. 3 nagyon más, és mégis különböző, de ugyanakkor engem nagyon inspiráló blogokról van szó. Virágét olvasom a legtöbbet, mert ott mindig találok egy-két jó ötletet az itthoni időtöltéshez a gyerekeimmel, meg mivel a bibliai témákat előnyben részesíti, ezért is látogatom szívesen. Igazából Virág inspirált arra, hogy elkezdjek valamiféle KIHÍVÁS jellegű posztot, ami alapvetően Viától származik, de Anni meg olyan szépen összefoglalta a boldogságterveket az életében, hogy muszáj voltam összegyűjteni tőlük néhány ötletet, és tényleg kihívásnak tekinteni, mert hogy szükségem van ilyesmire. 

Szeretem, ha vannak kihívások az életemben, és szeretem, ha tudom, hogy teljesíteni kell őket. Tényleg szándékosan írtam a KELL szót, mert nekem mindig kell feladat, mindig kell valamilyen kihívás az életemben, és mindig kell, hogy történjen valami velem, körülöttem.
Nem mintha így nem történne, hiszen van 3 gyerekem, tanítok, írok is, meg végzem az itthoni dolgaimat, ami leginkább a káoszhoz hasonlít, és sosem érem utol magam, de van bennem valamiféle belső kényszer, hogy csináljak valami mást is, ami más, ami különleges (és nem baj, ha mások is megcsinálták, vagy esetleg mások is kitalálták).
Én nem vagyok olyan nagyon eredeti, hogy ilyesmivel rukkoljak elő, így maradok az Ő ötleteiknél, maximum egy kicsit másképpen. Van, amelyik nem fog bekerülni a feladatok, a kihívások közé, mert nem tudok azonosulni velük, vagy nem tudok mit kezdeni vele, de azért így is összegyűjtöttem néhány témát.

Nem is sorrendben fogok írni, mármint az Ő sorrendjükben, hanem mikor melyikhez lesz hangulatom és inspirációm, és még az sem biztos, hogy rendszeresen. De persze szeretném. :) Aki olvas, tudja, hogy nem vagyok híres az összeszedettségemről. Mindig túl sok minden érdekel, foglalkoztat, így egy hét is kevés, hogy megosszam azokat a dolgokat, felfedezéseket, örömöket, amelyek tényleg érdekelnek és tényleg foglalkoztatnak. 
Tényleg túl sok minden van a fejemben, és túl sok minden foglalkoztat. Le kellene már csendesíteni, és tudom, hogy lassítani kellene, de nem megy.

Próbálok majd hétfőnként írni, hogy minden alkalommal legyen valami feladat, kihívás nekünk arra hétre!
Úgyhogy:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése