2017. augusztus 30., szerda

N-NY

A nyáron keveset tanultunk a gyerekekkel. Csak olyan alapszinten voltunk, minden nap 10-15 perc, hogy ne felejtsék el az alapokat. Ez persze nem mindig sikerült. :) Én híve vagyok annak, hogy azért valamit csináljanak, ismételjenek kicsit, hogy a következő év könnyebb legyen, legalábbis a beindulás szempontjából. Nimróddal minden nap előveszünk egy-egy betűt, mert nem baj, ha megalapozzuk. Még néha eltéveszt egy-egy betűt.
Zsófival más a helyzet, vele a mértékváltással küzdünk kicsit, de azt én sem szerettem soha. :) 

Szóval, belekezdtünk. 

Mivel is mással, mint:
N, mint:



És hogy nekem még mi jutott az eszembe erről a betűről?
A világ szépségei és nevezetességei.
Amikor az idei nyári táborban voltunk a gyerekekkel, megkérdeztem tőlük, hogy ki járt már külföldön. Meglepő módon, egyedül az én gyerekeim voltak azok, akik sehol sem voltak külföldön. Láttam, hogy zavarban is vannak, de tudjátok, az jutott az eszembe, hogy itt, Magyarországon is rengeteg szép és jó hely van. Fedezzük fel inkább ezeket!

Azért néhány jó kis rajzot találtam a Nevezetességekről.

  És persze itt vannak a szokásos ötletek és témák, ahogyan mi csináljuk:  




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése