2017. augusztus 20., vasárnap

Almás-Csokis süti

Nekem ez "A" sütemény, amelyben két kedvencem is található. 1. ALMA, 2. CSOKI. (A sorrend nem ez, de ez most igazán lényegtelen, nem?)
Amikor valami nagyon finomat szeretnék enni, ami nagyon gyorsan készen van, akkor ezt a csodát szoktam elkészíteni. Nálam nagyon sokat számít az idő. Muszáj gyors ételnek és főleg sütinek lennie. Tény és való, kevés időm jut az ilyesmire. De ez valami fenséges. Nem mindig tudom megmondani, hogy hol olvastam, vagy kitől kaptam a recepteket (főleg a süti recepteket, mert azokat jobban gyűjtöm), csak azt tudom, hogy finom. És hogy mindegy, hogy reggelire vagy ebéd után, vagy uzsonnára eszem, nekem jó.
Hozzávalók:
12 dkg vaj, 1 cs. vaníliás cukor, 12,5 dkg natúr joghurt, 3 tojás, 10 dkg liszt, 1 dkg karobpor, 1 tk. sütőpor, 0,5 tk szódabikarbóna, 7-8 dkg étcsoki, 2-3 alma (utóbbi kettőt apróra darabolom)
Semmi más dolgunk nincs, mint az összes hozzávalót egy tálba beletenni, majd jó alaposan összekeverni (még csak botmixer sem kell), beleönteni vagy egy sütőpapírral kibélelt tepsibe, vagy valamilyen szilikonos sütőformába. Én készítettem már ilyet is és olyat is. Azt mondom, az íze a lényeg!

FONTOS!
Mint olvashatjátok, a receptben karobport írtam. Eredetileg ott kakaópor van, de én nem igazán használok sütéshez kakaót. Mindig mindenbe karobot teszek, és még a megátalkodott egészséges életmód ellenes rokonaimnak sem tűnik fel,azaz értsd: megeszik. Persze, azért izgalomra semmi ok, csokit is raktam bele :)

Külön érdekessége a süteménynek, hogy a kisfiam, aki - mint tudjuk - nem eszik meg semmilyen gyümölcsöt, ezt megette. Kb. 3-4 szeletet. És azt mondta, hogy finom. Persze, nem igazán lehet átverni, mert közölte velem, hogy azért ennek a sütinek nem teljesen van csoki íze. Én nem is értettem, hogy miről beszél! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése