2018. augusztus 3., péntek

Filmajánló - A kém

Ha valami könnyed, de vicces filmre vágysz, akkor ez az. :)
Igazából nem annyira szeretem a vígjátékokat, egy idő után számomra iszonyúan idegesítőek tudnak lenni. De ez annyira nem volt rossz. Kicsit a James Bond filmek kikarikírozása. Szerintem jól sikerült.

Nem igazán Melissa McCarthy miatt, akit mostanában nagyon felkaptak, és akit egyébként nagyon elismerek, hogy nem a Hollywoodot követő deszka-gizda-csinibaba stílusban nyomja és vállalja. Még csak nem is Jude Law miatt, aki állítólag szex-szimbólum. Bocsi, de nekem ő nem az esetem, soha nem is volt. Érdekes egyébként, hogy a legjobban a Gattacában tetszett, ami még ráadásul sci-fi is, amit szintén nem szeretek, de ez tényleg jó volt.
Nos, aki miatt megnéztem ezt a filmet, az Jason Statham. Igen, nekem ez ilyen csúnyácska, nem túl tehetséges, de valamiért a filmiparban mégis bevált pasi tetszik. És ha tehetem, megnézem a filmjeit. És igen, ezek legtöbbször akciófilmek, de mit van mit tenni...
Ja és szerintem ez a film tényleg vicces.



A történet:


A történetben az is nagyon érdekes, hogy egy részét Magyarországon forgatták. 
Jó volt ez! Még ha egy kicsit trágár itt-ott...
Jó szórakozás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése