2018. augusztus 26., vasárnap

Filmajánló! - Szüret helyett romantikus film!

Ez ám a jó választás!

Az úgy volt, hogy ma szüretelünk.
Megvallom őszintén, nem volt hozzá semmi kedvem. Lassan haladok a pakolással, meg közben az iskolára is készülni kell, lomtalanítom a régi dolgokat, és ilyenkor meg-megakad a kezemben egy-két régi könyv vagy jegyzet, és akkor azt észlelem, hogy megint eltelt néhány óra, és nem haladtam... :) Volt már ilyen nektek? Biztos volt.

De ma reggel esett, és nem szüreteltünk. Én ennek egyébként nagyon örülök, mert még nincs olyan állapotban a ház, hogy mondjuk az ember lányának anyósa eljöjjön (ami alapvetően ritkán történik meg - és ezt tényleg szó szerint értsétek!). Pedig már alapvetően nekikészültem mindennek. Még este megsütöttem a kedvenc sütimet, és előkészítettem mindent, hogy reggel csak gyorsan elkészítsem, mire jönnek.
Aztán nem kellett. 
A család gyerek tagjai úgy döntöttek, hogy mivel esik, a mama nem jön, ők mennének, így Férj is elment, kicsit haza. Most egyedül vagyok, és bár kellene sok mindent csinálni, úgy döntöttem, hogy 1,5 órát adok magamnak, és megnézek egy romantikus filmet. :)

Sokáig nem volt időm tévét, filmet nézni, de mostanában, amióta az összes gyerekem önjáró, és meg tudják oldani a problémájukat, előfordul, hogy néha-néha leülünk Férjjel és megnézünk egy-egy filmet, vagy most már én is egyedül. Mert hát vannak olyan alkotások, amelyekre nem vagyok hajlandó időt pazarolni (háborús filmek pl. amiket Férj pedig szeret). Így van, hogy külön filmezünk, mert ez is kell, nem igaz?

Nos, úgy indult, hogy mostanában nézek egy sorozatot, aminek az a címe, hogy Las Vegas. Még nem értem a végére, de az egyik szereplő benne Josh Duhamel. Alapvetően nem ő a kedvenc karakterem a sorozatban, de tudjátok, mindegyikben van ügyeletes szépfiú, nos ebben ő az. Nekem konkrétan nem az esetem (bár tény, hogy nem csúnya arcú fiú, de ennyi), ám ilyenkor - mivel mindig is szerettem a Hollywoodos híreket, el szoktam olvasni mindenkiről mindent. :) Láttam, hogy játszott egy romantikus vígjátékban, és én azokat szeretem. Persze ehhez is kell egy hangulat, mert nincs mindig ilyenem, de rákerestem. 
És igencsak meglepett, hogy az egyik kedvenc színésznőm, Kristen Bell játszik benne. (Tudjátok, ő Veronica Mars. :) )
Hát, gondoltam, megnézem.
 

 Beth, az ambiciózus, fiatal New York-i nő (Kristen Bell) egy ideje már kiábrándult a szerelemből, azonban egy viharos római kirándulás teljesen megváltoztatja az életét. Mikor Rómában a szerelmesek kútjából érmét lop, egy sereg furcsa férfi szegődik a nyomába, hogy szerelmével ostromolja. Egy kolbászgyáros (Danny DeVito), egy utcai bűvész (Jon Heder), egy festő (Will Arnett), egy önimádó modell (Dax Shepard) és egy elbűvölő riporter (Josh Duhamel) mind töretlen lelkesedéssel üldözi a lányt, hogy elnyerje kegyeit. De vajon melyik férfi szerelme valódi?

Itt egy jó részlet belőle: 
Ja, és hogy miért vicces még? Mert az önimádó modell, akit Dax Shepard játszik, Kristen férje. Valójában. :) Tényleg nagyon vicces.

Szóval, nekem vicces volt, én jót szórakoztam rajta. A kritikusok lehúzták, de ez engem sohasem szokott zavarni. Tény, hogy nem ez lesz a kedvenc romantikus filmem, de szerintem 1,5 óra vicces, felhőtlen szórakozást megér. Én személy szerint nagyon élveztem.
De ugye nem lepődtök meg azon, hogy azért nekem Logan (Jason Dohring) jobban bejön. Bocs, Veronica, vagy Kristen, vagy mi....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése