2018. augusztus 7., kedd

Mexikói gombóckák salátával

Amikor éppen gyors, de látványos ételt szeretnénk készíteni, EZ AZ!
Az az igazság, hogy néha én abszolút nem kívánom a köretet az ételekhez.
Ez egy olyan étel lett.

Mexikói zöldségkeveréket megfőztem, aztán tettem bele sót, fokhagymát, pirospaprikát, vegetát, 1 tojást (aki nem eszik tojást, kihagyhatja, úgy is összeáll), és egy áztatott kiflit (az volt itthon, de egyébként mindegy), és prézlit, avagy zsemlemorzsát. Jól összegyurmáztam őket, és hagytam állni.

Ezalatt elkészítettem a salátát, ami valljuk be, az egyik legkönnyebb feladat.
Uborka, paprika, paradicsom - összevágva, megsózva és egy kis fokhagymás hidegen sajtolt olajat szoktam rátenni. Általában teszek a salátába hagymát, de ezt most elfelejtettem.

Miután állt egy kicsit a massza, arra gondoltam, hogy újítok valamit, és nem lapítom le a golyókat, hanem így sütöttem ki. Olyan cukik lettek.

JÓ ÉTVÁGYAT KÍVÁNOK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése