2018. augusztus 22., szerda

Könyvolvasásra helyek

Igen, tudom, ez nem egy lakáskultúra és építészettel foglalkozó blog, de mostanában olyan kedvem van ilyesmibe belemélyedni. De tényleg...
Nem olyan régen fejeztük be a festést, azaz még mindig pakolok (valahogy ennek sohasem érek a végére), és nagy munka ez, jól elfáradtunk.
És bár még mindig vágyom arra, hogy nagyobb házunk legyen (ami persze tudom, hogy nem fog megvalósulni, de gondolni rá lehet :) ), és hogy legyen benne egy olyan hely, ahol lehet nyugiban olvasni.
Ezért most arra gondoltam, hogy lazítok kicsit, és elkalauzolom magam egy olyan helyre, ahol biztosan jól érezném magam. És remélhetőleg Ti is! :)
Oda vagyok a fonott dolgokért, ez a kedvencem!


Ez fehér ugyan, de talán beleférne!






Ez mondjuk tetszik, csak más színben. Tudjátok, nem szeretem a fehér bútorokat.

Erről biztosan leesnék, mert nekem elég keskeny, de olyan romantikus!
Fehérnek fehér, de vannak mellette fonottak. Ez már jó pont! :)

2 megjegyzés:

  1. Sokszor eljátszom én is hasonló gondolatokkal és milyen jó is az! A fonott bútor nekem is tetszik!További jó álmodozást:-))

    VálaszTörlés