2018. augusztus 9., csütörtök

Ketten az úton

Életem egyik legmeghatározóbb könyve. Nagyon szeretem, és nagyon szívesen olvastam újra és újra. 
Amikor Férjjel összeházasodtunk, sokszor elolvastuk, szinte minden évben, mert fontosnak éreztük és érezzük most is, hogy sok mindent megtegyünk a házasságunkban azért, hogy jól működjön. Nem hiszek abban, hogy miután valaki megházasodott, nem kell semmit sem tennie azért, hogy minden rendben legyen, csak úgy ellenni. 
Mi nagyon sokat teszünk a házasságunkért, de tényleg. 

Én nagyon szeretem a Férjemet. Nagyon boldog vagyok, hogy megismerhettem és megtalálhattam őt. Vagyis inkább azt mondom, hogy ŐT kaptam Istentől. Tényleg nagyon szeretem, mert egy különleges embernek tartom. És tudom, hogy ő is így van vele. :)

Szóval, ha úgy gondoljátok, hogy gond van a házasságotokkal, vagy egyszerűen csak még jobbá szeretnétek tenni, akkor olvassátok el ezt a könyvet közösen. 

Alapvetően ez egy kézikönyv házaspároknak.
A könyv a házasélet különböző szakaszaiban segít felmérni, hol tart a házasságunk. Nagyon jó tanácsokkal szolgál olyan területeken, mint a kommunikáció, pénzkezelés, szexuális élet, közös értékrend kialakítása. 
Tényleg nagyon jó könyv, és nagyon ajánlom!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése