2019. február 19., kedd

Madártej a lá anyósom

Amikor kicsi voltam nagyapám, - aki egy igen poénos ember volt, - amikor madártejet kértünk, mindig azt mondta nekünk: "Várjatok gyermekeim, kimegyek és megfejem a szomszéd galambjait!" - és mi persze elhittük naivan ezt neki. De ekkor még kicsik voltunk.
Ma már tudjuk, hogy készül ez.
Meg kell mondjam, ez az egyetlen olyan étel, amiről tudom, hogy NAGYON egészségtelen, mert tej-tojás és cukor kombinációt tartalmaz, és ráadásul én nem szeretem a tejet sem. Nem is nagyon iszunk tejet. Én ritkán kakaónak (3-4 havonta egyszer), a gyerekek müzlihez reggelente, de mivel kenyeres a család, inkább teázunk, aminek én személy szerint jobban örülök. :)

Viszont gyerekkorom óta ez az a finomság, amit nagyon szeretek.
Anyósom madárteje
Őszinte leszek. Én még sohasem készítettem. Gyermekkoromban és míg lány voltam, nagymamám örvendeztetett meg ezzel a finomsággal, amióta házas vagyok az anyósom. És ő nagyon finomat tud. 
Leginkább akkor ettem, amikor éppen a szülészeten voltam, mert akkor nagyon kívánta a szervezetem. Akkor viszont sűrűn. :)
A születésnapomra mindig ezt kapok tőle, bár idén mással lepett meg.

Egyszerűen összefoglalva: Szeretem a madártejet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése