2019. február 26., kedd

Pozitív kihívás - 26. nap

Néha egy kis emlékeztető csodákra képes.
Amikor az élet kemény lesz, emlékeztetni kell arra magunkat, hogy bátrak vagyunk, hogy elég jók vagyunk, erősek vagyunk és hogy tudjuk kezelni ezt!


Ezt mondogasd magadnak! Mert jót tesz! Mert szükségünk van megerősítésre!
Ma lefekvés előtt írd le egy papírlapra, hogy bármilyen gondolat vagy ötlet segít-e a holnapi napon!
Fontos, nagyon fontos, hogy pozitív és inspirálót írjunk: SIKERES VAGYOK! SZÉP VAGYOK! MEG TUDOM VALÓSÍTANI A CÉLJAIMAT! ERŐS VAGYOK!
És ezeket elhelyezheted a fürdőszoba tükrére vagy az íróasztalodra, a noteszodba, bárhová.
Kell, hogy mi magunk is bátorítsuk magunkat!
Ha másnap felkelsz, fontos, hogy lásd ezt, és bízz magadban.
Nekem ez nagyon küzdelmes, mert van egy kis kisebbrendűségem, és sokáig nem hittem el ezeket, de azért próbálkozom.
Viszont fontos, hogy ha felkelek, akkor megerősítsem magamat abban, hogy értékes vagyok az életben.
11 éve itthon vagyok, és már szeretnék munkát keresni, találni. És magamnak is szüksége van bátorításra.
És nagyon fontos, hogy ezt tartsuk magukban mindig emlékeztetőül!
Ja, és ne csak ezen a napon!
Hanem minden nap!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése