2019. augusztus 10., szombat

Áldott szombat

Ma lett vége az egy hetes gyerektábornak, amit szerveztem. Elfáradtam.
De minden nehézség ellenére úgy érzem, hogy Isten megáldotta ezt a tábort. Jó időnk volt, sok élményben volt részük a gyerekeknek is.

Nekünk, adventistáknak a szombat az Úr napja. A tábor méltó lezárása - úgy éreztem - arra hivatott, hogy a Menny legyen az utolsó állomása a táborunknak. Így az istentiszteletünk is erről szólt.


Igen, itt én vagyok látható. Kiálltam egy csomó ember elé és beszélek. Úgy vagyok én ezzel, hogy adjatok nekem egy halom gyereket, és megküzdünk bárkivel, de a felnőttek elé nem szívesen állok ki. De beszámoltam a tábor izgalmas perceiről és a kalandjainkról is. 
Megmutattuk a felnőtteknek azokat a csodálatos helyeket, ahol jártunk. 

 
 
Aztán a gyermekeink ének- és zeneszolgálata következett:



Zsófiám is gitározott, bár nagyon izgult.

Az istentiszteleten a lelkész a Mennyről és a mennyei jeruzsálemről beszélt.


A Földre érkezik a mennyei Jeruzsálem


 Az istentiszteleten arról is szó volt, hogy majd milyen szelídek lesznek az állatok, és boldogan, ellenségeskedés nélkül élnek együtt.
 


A GYEREKKÓRUSUNK


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése