2022. szeptember 18., vasárnap

Napi 15 perc - 2. nap

Haladok, haladok, de nem úgy, ahogy szeretnék, hiszen időhiányban szenvedek. Ahogy szoktam. :) Az elmúlt hét az iskolában eléggé fárasztó volt. 2 hét alatt 4 új órarendünk lett, mindig máshová kellett menni, és úgy jöttem haza, hogy inkább nem beszélgetek (el tudjátok ezt rólam képzelni?), mert már a számat sem bírtam kinyitni... 
De minden héten kicsit pakolgatok, rakodok, amikor van egy kis időm. 
 
A mai napon a Pulóverek, kardigánok, blézerek (zakók) kerültek sorra. Közben persze vasalok, mert az egész heti mosás utáni ruhahegy itt vár rám, közben főzni kellene, és tanulni is a gyerekekkel. De mindent szépen, lassan...

Na, ott kezdem, hogy blézereim sincsenek.Valahogy ez nem az én stílusom. Soha nem is volt. Anyukám fiatal koromban próbálkozott a kosztüm-verzióval, de szegény elég csúfos vereséget szenvedett. Mivel alapvetően mindig is fiús alkat voltam, a divat meg sohasem érdekelt, csak hogy praktikus legyen és kényelmes, így nekem kimaradt az életemből az elegancia. De nem igazán bánom. Mondjuk nem is igazán kellett ilyen helyekre járnom soha, úgyhogy megkönnyebbültem. :)

Szóval, a következő lépés... 
A pulóverek...
Régen nagyon fázós voltam. Mindig mindenhová pulóverbe mentem, bebiztosítottam magam, hogy soha nem fázzak. Azért is szeretem jobban a telet a nyárnál, mert a hideg ellen lehet védekezni, de a meleg ellen nem. Amióta dolgozom, és a második emeleten vagyok, ahol mindig meleg van - most nem tudom hogy lesz, - többet van melegem és kevésbé fázok. Igaz, ehhez az is hozzájárul, hogy vettem egy nagyon jó kabátot a Lidl-ben, ami alá elég egy póló. De tényleg. Vannak hosszú ujjú pólóim, azok ilyenkor elegek is. Csak ne izzadjon az ember!!!!! Utálok izzadni!

Ami viszont tény, hogy nagyon szeretem a kötött pulóvereket. Régen, amikor még kötöttem, sok pulóveremet magam készítettem, mert az olyan volt, amilyet én szerettem volna. Amióta azonban van ez a kézfájásos projektem :(, azóta nem megy. De!, találtam a Lidlben kötött pulóvereket, és azokat hordom! Tényleg nem fizetnek nekem, hogy őket reklámozom. 

A kedvenceim a hosszú pulóverek, amelyek jól takarják a derekat. Mert ugye felfázni senki sem szeret. Tudom, ma divat, hogy haspólóban meg pulóverben járnak - nemcsak a fiatalok, hanem az idősebb korosztály is. Én szeretem a jó hosszú pulóvereket. A szürke meg a piros meg a kék ilyen hosszúak. Abban biztos nem fázok. Ráadásul most, hogy a nagylányom tinédzser lett, előszeretettel hordja az én  hosszú pulóvereimet. Már jópárat lenyúlt, de ezen nem fogunk összeveszni. :)
A fehér-kék kötöttet én csináltam, az egy mellény. Régen kötöttem, nem igazán hordom (és bár a lomtalanításnak az a titka, hogy ami nem kell, kidobod) nem szeretném. Olyan sok munka volt vele... Így néha itthonra felveszem.

Aztán emellett vannak kardigánjaim is, szintén a Lidl-ből. :) Ezek is hosszúak, de őket is ritkán hordom. Inkább ősz elején. Van egy, amit az iskolába mindig beviszek, mert sohasem lehet tudni. Az szeptembertől ott van, néha hazahozom kimosni. :)
Mivel nem hordok gombos dolgokat, ezek azért vannak, ha esetleg színházba vagy valami elegáns helyre kell menni, akkor legyen nálam. 
Még nem értem ahhoz a szekrényhez, ahol a pólók, a ruhák és a kardigánok vannak, de ezek is vállfán vannak felakasztva. Higgyétek el! :)
 
Ti szeretitek a pulóvereket?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése