2022. november 6., vasárnap

Napi 15 perc - 7. nap

Újságok, magazinok

 Ez is egy könnyű feladat volt. Nincsenek újság- és magazin előfizetéseim. Így nincs mit kidobni. Régebben, még lánykoromban gyűjtöttem a filmes újságokat, már akkor is lelkes rajongó voltam. De aztán a költözéskor megszabadultam tőle. 

Mostanában csak a szórólapokat gyűjtük össze, és elvisszük őket az iskolába, amikor papírgyűjtés van. Ilyenkor a szűk család is beszáll.

Anyósomnál van sok ilyen régi újság- és magazin, ő egy időben gyűjtötte őket. Ez arra jó, hogy amikor az iskolában papírgyűjtés van, akkor el lehet vinni. Nála éreztem késztetést egy időben, hogy átnézzem a kupacokat, mert sohasem lehet tudni, hogy milyen kincset talál az ember, de leküzdöttem. :) Úgyhogy ezzel ma gyorsan végeztem. 
Ui: A könyvekkel már nem ez a helyzet. Az külön fejezetet igényel. Sokat! :)

Ti hogy álltok az újságokkal? Gyűjtitek őket? Ha igen, miket?
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése