2020. december 5., szombat

Hálás vagyok # 52.

Az az igazság, hogy minden héten olyan sok minden történik, hogy rájöttem, hogy nem is fog az eszembe jutni minden. Persze nem is az a cél, hanem az, hogy megéljük a pillanatot. És keresni az apró örömöket.
♥ együtt lenni a családommal ♥ sok alma ♥ túrós béles, amit magamnak sütöttem :) ♥ Játszani a gyerekekkel ♥ palacsinta ♥ hideg napok vannak, de van napsütés is ♥ vastag harisnya - szoknya (a kedvenc őszi-téli kombinációm ♥ Zsófi egyedül van itthon néhány napja, és kitakarította ♥ nagyon szép rend lett ♥ az új blogot (Alkotó Biblia) írni, amit nagyon szeretek, de sajnos nincs rá annyi időm, mint szeretném ♥ Dávidom azt mondta nekem: "Andi néni, szeretlek!" ♥ kifesteni a körmömet (amit szeretek, bár ritkán szoktam) ♥nem foglalkozni politikával ♥ Értelem és Érzelem (csak hogy ezen a héten se maradjatok Jane Austen nélkül) ♥ a bátyám hülyeségein szórakozni  ♥ Zsófi kiteregette a ruhákat ♥ hetedikes történelmet tanulni kártyákkal (nagyon vicces volt) ♥ megvettem az idei Füles Évkönyvet, és fejtjük benne a rejtvényeket ♥ Katával a parkban sétálni ♥ madáretetőket keresni ♥ nézni, ahogy a faleveleket forgatja a szél ♥ Nagy rajongója lettem Diego Klattenhoffnak (BlackList), szerintem nagyon helyes pasi, függetlenül attól, hogy alapvetően nem az esetem-típus :)
♥ Nimródot elhívták egy NB II-es sakkcsapatba játszani  ♥ Nimródot zongorázni hallani ♥ macskázni és macskázni és macskázni ♥ már nagyon várom, hogy hazamenjünk az anyukámékhoz ♥ Katával szelfizni ♥ hajnal 5-kor cicadorombolásra ébredni :) ♥csendben meginni a reggeli baracklevemet ♥ lomtalanítani ♥ ismét negatív lett a Covid-tesztem ♥ Férjjel megnéztük a Solot  ♥  hajat mosni ♥ Kata hegedült, a macska meg nézte ♥ Szendvicset kapni Férjtől vacsorára  ♥ Dávidtól ajándékot kaptam ♥ lebbencslevest főztem ♥ 2 óra egyedüllét egy szobában (és nem raktam rendet!) ♥ Debóra történetét átvenni a gyerekekkel ♥ kézműveskedni  ♥ az osztályba megérkezett az én Mikulásom ♥ mandarinok (sok) ♥ Még mindig a Célszemélyt nézem, bár már nem annyira tetszik, mint régebben. ♥ macskasimogatás (nehogy kimaradjon!) 
Imádom a gyerekeimet ♥ Férj

Nektek? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése