2020. december 19., szombat

Hálás vagyok #54.

Ez a hét volt az iskolában az utolsó. Sok minden történt, most jön a pihenés időszaka. Vagy legalábbis azt mondják, de ez nincs így. :)
Ám ezen a héten is sok jó és örömteli dolog történt.
♥ új sütikiszúró formák ♥ rajzoltam az osztályterembe ♥ Ray túlélte a hétvégét, és ennek nagyon örülünk ♥ sok-sok mandarin ♥ kakaó és kifli ♥ meleg csizma ♥ beszélgetni a gyerekeimmel, és lelkizni ♥ Ziva cicánk, aki 13 rendületlenül velünk van  ♥ ünnepi fények (csak a gyerekek miatt) ♥ takarítás ♥ a gyerekekkel fenyőfákat készíteni ♥ pizza Férjnek  ♥ érezni, hogy szeretnek  ♥ egy másik kisfiú, aki erősen problémásabb, mint Dávidom megfogta a kezem, és úgy mentünk fel a teremben (nem a mi osztályunkba jár, de velem tanul matek órán)  ♥ Ray szépen gyógyul  ♥ a tyúkok szépen tojnak, így sok tojás van ♥ megnéztem egy romantikus filmet, de annyira nem tetszett ♥ vettem egy Párizsos-Macskás kombinációs szatyrot ♥ Férj sütött almás pitét ♥ hajnali csendesség(ek) ♥ vettem muffinpapírokat :) ♥ megpróbálni elengedni a stresszt (bár ezen még dolgozom) ♥ Zsófival Husztot tanulni (nem is emlékeztem, hogy mennyire nem tetszik nekem ez a vers - bocsi!) ♥ Katával összebújni és kuncogni ♥ készülni hittan órára :) ♥ nevetni ♥ együtt dolgozni a iskolai párommal, nagyon örülök, hogy hozzá kerültem ♥ Kisfiam folyamatos szómenését hallgatni :) ♥ mogyorós csoki  ♥ megint ajándékot kaptam Dávidtól, annyira cuki ♥ iskolai karácsony ♥ megható, apró kis ajándékok ♥ amikor megdicsérnek ♥ Katával boltba menni, aki nem rakta tele a kocsit, de belecsempészik ezt-azt :) ♥ szeretem napok, de azért vége a tanévnek 2020-ra  ♥ reggel nem felkelni hajnal fél 5-kor ♥ a cicánk igazán gyógyul, már dorombol ♥ amikor a gyereked neked adja a maradék csokiját ♥Avonos habfürdő

 

A következő hétre további szép és örömteli élményeket kívánok nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése