2020. december 8., kedd

6.

Ha már Karácsonyra hangolódik mindenki... talán én is fogok... bár nem titkolom, nem vagyok túl nagy rajongója az ünnepnek... de találtam egy régi adventi naptár-szerűséget. A Facebookon vagy egy oldal, Egy lánya Istennek - ahol mindig találok inspirálót és lelkileg építőt. Nézzétek meg!
Ahogy a gyerekek is szeretik az adventi naptárat nyitogatni, mi is megengedhetünk magunknak ilyet. Ezt találtam, és szerintem nagyon aranyos. Igaz, hogy már néhány nap eltelt, de azért a többi még aktuális. Vagy lehet minden hónapban újra kezdeni. Nem muszáj csak egy hónapban. :)
Érdemes kinyomtatni, és minden nap megtenni, ami benne van. Vagy csak megfogadni. 

Teljesen Rád bízom, hogy hogy tartod be, de érdemes megfogadni az ötleteket, javaslatokat! 
Nyissuk ki a szívünket és a lelkünket hozzá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése