2021. november 14., vasárnap

A nap kérdése #6.

 

Mikor énekeltél hangosan utoljára?

Nagyon ritkán énekelek hangosan, noha szoktam. Nincs túl jó hangom. Például, amikor a gyülekezetben az istentiszteleten szolgálunk, akkor a gyerekekkel mindig kiállunk énekelni. Olyankor én is bátor vagyok. Amúgy is valahogy úgy alakult, hogy számítanak rám, mert én szervezem az ilyesmit. :)

                 Találtam egy bizonyítékot. Ez egy 2019-es kép, de látszik, hogy ott vagyok hátul. :)

Mostanában hangosan angol órán énekeltem. Helyettesíteni voltam, és megtanították nekik egy egyszerű és vicces éneket.

De néha ének órán is énekelek. Mivel Dávidom is ének órán van, mellette ülök (majdnem minden órán jelen vagyunk), és amikor a tanító néni tartja, a gyerekek énekelnek. Annyira szép hangja van a kolléganőmnek, és olyan ügyes! Mondjuk van benne színészi véna, és képezte is a hangját. Szoktam külön kérni, hogy énekeljen nekem. De most olyan ügyes voltam, hogy az utolsó ének órán én is elénekeltem a dalt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése