2021. november 16., kedd

Hálás vagyok #66.

Az elmúlt héten elmaradt a Hálás vagyok bejegyzés. Eléggé idegtépő és nagyon nehéz hét van mögöttem, ahogy a mostani hét is az lesz. Mindig elszomorít, amikor a politika részese lesz egy munkának, egy munkahelynek, és olyan helyzetbe keverik a dolgozóikat, hogy rossz hangulatban járjanak dolgozni. Én már ezt végigéltem egyszer, és most is nagyon nehezen viselem. Nem igazán vagyok most lelkes semmiben. :( De azért van néhány dolog, amiért hálás vagyok.

💛 Sok-sok élmény a gyerekekkel.
💛 Büszkeség és Balítélet, mert hangulatjavítóra van szükségem
💛 Kata és Ziva cicánk nagyon vicces pillanata
💛 Férj rakott kelkáposztát készített, és annyira, de annyira finom volt. Nekem igazán jó dolgom van!
💛 Nevetni a gyerekek vicces poénjain, amiket önkéntelenül mondanak. Már sok vicceset összegyűjtöttem.
💛 Ma mókust láttunk az iskola parkjában. A mókus félt, a gyerekek kiabáltak.
💛 Péntekenként csak 4 órám van!
💛 Könyveket rendeltem, és meg is jöttek. Ezek amolyan zsákbamacska könyvek voltak, nem tudtam, hogy mire számítsak. Nem fogok unatkozni, az biztos. :) Még nincs helyük, de majd keresek! 
💛 Új családi játék, amelyik kedvenc lett. Jó kis logikai játék!
💛 Áfonya.
💛 Nézek egy sorozatot,  a többit, amit eddig elkezdtem még nem fejeztem be, nehezen is veszem rá magam, ez sem valami nagy szám. Abszolút nem emlékeztem rá, de ahogy néztem, végig olyan érzésem van, mintha már láttam volna, de semmire sem emlékszem. Nem egy nagy szám, végig azon röhögtem, hogy ez a csaj mindig tűsarkúban rohangált. Én meg járni sem tudok benne.
💛Rajzszakkörön készítettük a gyerekekkel. Márton-napi alkalom volt.
💛 Ray őszi hangulatban.
💛 Férjjel sokat beszélgetni. Ez most a legfontosabb az életemben.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése