2021. november 2., kedd

Hálás vagyok #65.

 

♥ Az egész őszi szünetben itthon voltunk.
♥ Én már az iskolában elhatároztam, hogy látványosan nem fogok semmit sem csinálni.
♥ Kipakoltuk a lányok szobáját, és lassan pakoltam vissza.
♥ A szünetben nagyon sokat olvastam.
♥ Férj főzött bableveset, és készített krumplis pogácsát. Imádnivaló pasi.
♥ Vasaltam, amit szeretek.
♥ Vastag zoknikat vettem az Aldiban.
♥ Olvastam. Sokat.
♥ Katám szavaló versenyre készül, és olyan aranyosan mondja a verset. Nagy bátorságra vall részéről, hogy bevállalja.
♥ Önállóak a gyerekeim, mert a hét alatt el tudták magukat látni, és nem nyaggattak, hogy éhesek. :)
♥ A kertből eltávolítottuk az oda nem tartozó dolgokat.
♥ Nimróddal sakk-versenyen jártunk. Nagyon büszke vagyok rá, mert 4 játszmából 3-at megnyert!
♥ Még mindig a Bridgerton-folytatás hatása alatt vagyok. Az egyik részt újra elolvastam.
♥ Blogokat olvasgatni, amelyeket szeretek.
♥ Örülök, hogy lett +1 új olvasóm! Mindenkinek örülök! Boros Erika, szeretettel üdvözöllek nálam!
♥ Kata nagyon vicces mostanában, vagy újra és mindig. Nagyon jó humora van. Feldobja a napunkat.
♥ Ray látványos fekvései a kanapén.
♥ Jó beszélgetések Férjjel.
♥ Csendben lenni, pedig mindenki itthon volt.
♥ Anyósom almás pitéje.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése