2021. november 26., péntek

Nyugalom és tea!

Ebben az időszakban ez a legjobb. A megfázás ellen is jó, meg a nyugalom érdekében is, meg csak úgy. Régebben sokat teáztam, de az utóbbi időben elmaradt az életemből. Nem volt időm leülni és nyugodtan meginni egy csésze teát. És ezt most komolyan mondom. 

Néztem a tanáriban a kollégákat, amikor lyukas órájuk volt, hogy ezt megteszik, de nekem nincs lyukas órám, én mindig vagyok valahol. Mondjuk a tanáriba sem járok, még asztalom sincs. :( 

Amikor meg hazajövök, már főzni kell, meg készülni, takarítani meg pakolni, ezért járok mindenhova bögrével, és flakonnal. Igen, flakonnal! De legalább szelektíven gyűjtöm! :)

Ám a teázásnak mindig is volt hangulata, amit vissza kell vezetni az életünkbe. Mindegy az, hogy gyógytea, fekete tea, gyümölcstea, zöld tea, a lényeg, hogy érezzük azt, ahogy átfogjuk a bögrénk, látjuk, ahogy gőzölög a meleg víz, ahogy a filter, vagy a "szálas tea" megszínezi. Ahogy elkészítjük a saját ízünk szerint, és lassan kortyolgatjuk. 

Ugye milyen jó?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése