2021. november 22., hétfő

Hálás vagyok #67.

Az elmúlt héten nagyon elfáradtam. Egész héten egész napoztam. Mindezt azzal a tudattal, hogy hamarosan eljövök onnan. Nem volt ember, rengeteg a hiányzó tanár. De már elfogadtam, és eljutottam oda, hogy mást kell csinálnom. Rajongásom a gyerekek iránt továbbra is megmarad, és bár sajnálom, hogy így alakult, de hiszem, hogy Isten hoz valami jót, valami változást az életemben. Mindig így tette, és mindig is így fog tenni. 

De persze, most is voltak hálára okot adó dolgok. 

💚 Kicsit jobban van a lelkem, és ez már haladás.
💚Minden nap más osztályban voltam, és annyira cukik a gyerekek. Mindig nagy élmény, hogyha gyerekek között lehetek. Szeretem.
💚 Szeretem a Férjemet. Nap, mint nap rájövök, hogy a legboldogabb életem van, és hálás vagyok, hogy találkoztunk.  
💚 Anyukámmal beszélni telefonon.Úgy hiányzik!
💚 Férj megmentett egy cuki ökörszemet a munkahelyén. 

💚 Csak egy kis ideig nem foglalkozni azzal, hogy mi zajlik a világban.
💚 Készülni arra, hogy hamarosan vendégek jönnek hozzánk. 
:(    Kisfiam úgy jött haza az iskolából, hogy nem érezte jól magát. Elkapott valami vírust, ami miatt nem volt jól.
💚 Kata annyira vicces, és olyan cuki. Nagyon szeretem, hogy ennyire jó humorérzéke van.
:(   Zsófival voltunk szemészeten, sajnos rosszabb lett a helyzet. Most szemüveg nélkül van egy ideig, és nagyon szenved emiatt.
💚 Lebbencslevest, sóskát főztem.
💚Csokis sütit sütöttem.
 
💚 Vegán dolgokat vásároltam az Aldiból, és volt olyan, amit a kisfiam is megevett, nagyon ízlett neki.
💚 Olvasok.
💚 Ray vicces pillanatai.
💚 Forró fürdő sok-sok habbal... 💚
💚 Online nyílt napon volt a nagylányom. El sem hiszem, hogy már itt tartunk! Rettenetesen izgulok!
💚 Minden héten várom, hogy mi lesz a Blacklistben. Nem tagadom, függője vagyok!
💚Eldöntöttem, ha eljövök az iskolából, újra írok! Már nagyon várom és nagyon akarom!

4 megjegyzés:

  1. Annyira szeretem az optimizmusodat. Nagyon sajnálom ezt a helyzetet, imádkozom érted, Isten biztosan megmutatja az új utat, hasonló útkeresésben vagyok én is. Ölellek, Bea

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy Bea. Néha küzdeni kell ám vele. De túl sok pesszimista vesz körül, muszáj! Remélem, hogy így lesz. Nincs kire másra támaszkodni.

      Törlés
  2. Annyira sajnálom, hogy elmész az iskolából. :( De ugyanakkor nagyon tetszik, hogy Istenre hagyod a dolgokat, tudom, ez a helyzet valódi hitpróba. És azt is tudom, hogy a hűségednek, hitednek meglesz a jutalma. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem én döntöttem így. Mivel nem oltattam be magam, nincs más választásom. :( Legjobban a gyerekeket sajnálom, nem a helyzetet.

      Törlés