2017. október 14., szombat

Kettő az egyben képek

Amikor nagyon fáradt vagyok, akkor le szoktam ülni, és a Printeresten lazítok. És most eléggé fáradt vagyok. Kicsit sűrű napjaink vannak, voltak, és lesznek. :)
Éjszaka eléggé rosszul aludtam, Kata odakuporodott hozzám, és vele, mellette aludni eléggé fárasztó, ami azt jelenti, hogy nem alszol. Így voltam én is. Kb. 3-4 órát aludtam. Aztán ma a gyülekezetben a gyerekekkel szolgálatra készültünk, amitől még mindig izgatott vagyok. Nagyon ügyesek voltak, Dánielről énekeltünk a gyerekeknek.

Szóval, ma este kicsit lazítottam. Szeretem a Printerest, olyan jó dolgok vannak benne, rajta, és gyűjtöm is a jó képeket. :)
Nos, ráakadtam erre az  új stílusra, ami tetszik.
Mindig is szerettem a különleges művészeti dolgokat. A valami mást, valami újat.
Nem olyan régen a Printeresten bolyongtam, és ezekre az alkotásokra bukkantam.
Egyszerűen csak tetszettek és gondoltam megosztom veletek.









Érdekes, elgondolkodtató alkotások.
Sok üzenet van benne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése