2017. október 25., szerda

Kihívás # Lepd meg magad valamivel!

Szerettek ajándékot kapni?
Én inkább adni szeretek jobban, de hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem. Mármint nem szeretek kapni.
Az utóbbi időben sok fáradt nap volt, van mögöttem, és gondoltam, hogy MERT MEGÉRDEMLEM, meglepem magam valamivel.
De közben meg az jutott az eszembe, hogy alapvetően nekem mindenem megvan, nincs igazán szükségem semmire.
Aztán eszembe jutott, hogy mivel már régóta tervezem rendbe rakni és rendszerezni a konyhámat, és az Aldiban láttam tárolódobozokat, hát megleptem magam vele.
Aztán arra is rájöttem, hogy keveset vettem (nagyon szeretem a dobozokat, ha még nem mondtam volna... de tudom, hogy mondtam), így visszamentem és vettem még. És most olyan szépen néz ki a konyhám, vagyis alakul.
Hamarosan megmutatom majd, mert még csak lomtalanítok és pakolok és rendszerezek, hogy átlátható legyen.
Szerintem alapvetően jó buli, én ezt nagyon szeretem.
Szeretem az átláthatóságot, hogy csak ránézek egy dobozra, és mivel rá van írva, tudom, hogy mi van benne. És ezt most én nagyon élvezem.

Úgyhogy a heti küldetés, hogy LEPD MEG MAGAD VALAMIVEL! 
Szerintem megérdemled. De tényleg!

Aztán úgy belejöttem, hogy megleptem magam ráadásnak egy uszodabérlettel, úgyhogy nincs mese, menni kell újra és úszni.
Ha van kedvetek, meséljétek el, hogy ti mivel leptétek meg magatokat!


2 megjegyzés:

  1. Használd egészséggel a "meglepi" dobozaidat! Napokban én is elhatároztam hogy meglepem magam egy táskával imádom a táskákat arra nincs módom hogy gyakran vegyek de most erős elhatározásom van hogy igenis veszek magamnak az előre hozott születésnapomra ami novemberben lesz:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy is van! Vedd csak meg!
      Egyébként én is szeretem a táskákat, de Férj azt mondta, hogy akkor vehetek egyet, ha kettőt kidobok. Mivel azonban mostanában nem járok olyan helyekre, ahol szükség lenne a táskákra, maradok azoknál, amik itthon vannak. :)

      Törlés