2019. május 30., csütörtök

Egy desing verseny győztes alkotásai

Szeretem a kreatív dolgokat, és a kreatív embereket. Azokat szeretem leginkább, akiknek vannak egyéni ötletei vannak, és nem tömeggyártásban dolgoznak. Engem nem igazán tudnak megvenni a reklámok. Nem fogom x terméket megvenni, amikor tudom, hogy nincs rá szükségem, és egyébként is drága.
De nem olyan régen találtam néhány "agyament" ötletet, ami mondjuk azt, hogy vicces volt és még tetszett is. Mindenesetre érdekes, hogy vannak még pihent emberek.
Létezik egy ún. "A design" verseny, amit minden évben megrendeznek.  Itt vannak a kategóriák, amikben lehet indulni. Mondjuk ez tényleg nem az én világom, de tudom, hogy szerte a világon vannak olyan kis cégek és nagy multik is, akik ezen indulnak. Azért, hogy megváltoztassák a világot.
Nem tudom, hogy a 2018-as megvolt-e már, azt láttam, hogy megvolt a kiírás, de a 2017-es nyerteseket megtaláltam. :)
Mit ne mondjak... tényleg vannak pihent emberek. És tudom, hogy a mai világ sok tekintetben a látványra megy, és ez nekem is tetszik...

Tehát, a 2017-es A design verseny győztes ötletei:

Piano Cake torta csomagolás


Funny Honey méz csomagolás
Ez a mézes csomagolás nagyon tetszik :)

Cica táp és víz adagoló


Whiskey csokoládé csomagolás
Bár abszolút alkohol-ellenes vagyok, de az ötlet, nagyon tetszik.

Nikita Pasta csomagolás
A tésztamániám... Ezt biztosan megvenném, mert jól néz ki. :) Ötletes, tényleg.


Kávé hőmérsékletet (is) jelző bögre
Tudjátok, kávét sem iszom, de ugyanúgy lehetne benne tea is. Mondjuk azt képzeltem oda. :)



Grow up – multifunkciós szék

Praktikus


Multi – szék
Mondjuk szerintem ezek nagyon kényelmetlen székek, de tárolás tekintetében jó ötlet.

Velo Sock – bicikli “takaró”

Jazz Shower – fürdőszoba kiegészítő
Zenészeknek ajánlott :)



Na, mit szóltok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése